PMI presenteert diepgravend rapport Pulse of the Profession®

De projectmanager van de toekomst: Het ontwikkelen van vaardigheden op het gebied van digitaal projectmanagement om te gedijen in ontwrichtende tijden

PHILADELPHIA--()--Project Management Institute (PMI) heeft vandaag haar diepgaand rapport Pulse of the Profession® onthuld: De projectmanager van de toekomst: Het ontwikkelen van Digital-Age Project Management Skills to Thrive in Disruptive Times. Gebaseerd op inzichten van innovatororganisaties, schetst het recentste onderzoek vaardigheden die kritiek zijn voor werknemers die projecten en programma’s beheren, en het gedrag van werkgevers zal worden vereist om aan te tonen om de bedrijfsuitdagingen van vandaag onder ogen te zien die door storende technologieën worden voortgebracht. Het rapport belicht wat de meest gevraagde vaardigheden en competenties voor werknemers zullen zijn, bespreekt de toekomst van samenwerking en raakt aan de mogelijke professionele cultuurverschuivingen die nodig kunnen zijn gezien de veranderende werkomgeving.

Project Management Institute (PMI)
Mary Ortega
+1 610-356-4600 x7030
mary.ortega@pmi.org