AURAK behaalt ABET-accreditatie voor drie studieprogramma’s

Part of the American University of Ras Al Khaimah campus (Photo: AETOSWire)

RAS AL KHAIMAH, United Arab Emirates--()--De Amerikaanse bachelors van de University of Ras Al Khaimah (AURAK) in de exacte wetenschappen zijn geaccrediteerd door de Computing and Engineering Accreditation Commissions (CAC en EAC) van ABET, de wereldwijde accreditor van hogescholen en universiteiten in toegepaste en natuurwetenschappen, computer-, ingenieurs- en ingenieurstechnologie.

ABET-accreditatie verzekert dat studieprogramma’s voldoen aan normen om afgestudeerden te leveren die gereed zijn om kritische technische gebieden te betreden die toonaangevend zijn op het gebied van innovatie en opkomende technologieën en anticiperen op de welzijns- en veiligheidsbehoeften van het publiek. ABET-accreditatiebeoordelingen hebben betrekking op programmaleerplannen, faculteiten, faciliteiten en institutionele ondersteuning en worden uitgevoerd door teams van hooggekwalificeerde professionals uit het bedrijfsleven, de academische wereld en de overheid, met expertise in de ABET-disciplines.

AURAK
Jessica Zani, +97172210900 Ext-1325