Synchronoss Technologies rondt overname honeybee af

Synchronoss versterkt haar omni-kanaals digitale dienstenaanbod met de overname van digitale ervaring platform provider honeybee.

BRIDGEWATER, N.J.--()--Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ:SNCR), wereldleider en innovator van producten en platforms op het gebied van cloud, messaging, digitaal en IoT, heeft vandaag aangekondigd de overname te hebben voltooid van honeybee. Synchronoss heeft honeybee overgenomen van de in het Verenigd Koninkrijk gevestigde multinationale retailer en dienstverlener op het gebied van elektriciteit en telecommunicatie Dixons Carphone plc (LSE:DC). De financiƫle voorwaarden van de transactie werden niet bekendgemaakt.

honeybee is een bewezen, marktleidend digitaal experience platform dat bedrijven in staat stelt geoptimaliseerde omni-channel klantenreizen te ontwerpen en te lanceren voor hun eindgebruikers.

Media:
CCgroup