Estée Lauder Companies kiest twee nieuwe leden van Raad van Bestuur

NEW YORK--()--De Estée Lauder Companies Inc. (NYSE:EL) maakt bekend dat Jennifer Hyman en Jennifer Tejada zijn verkozen in de Raad van Bestuur en beide bestuurders zijn ook toegetreden tot het Auditcomité met ingang van 16 april 2018. Mevrouw Hyman is de mede-oprichter en Chief Executive Officer van Rent the Runway, Inc. Mevrouw Tejada is de Chief Executive Officer van PagerDuty, Inc.

“We zijn erg verheugd om mevrouw Hyman en mevrouw Tejada te verwelkomen in onze Raad van Bestuur”, aldus William P. Lauder, uitvoerend voorzitter. “Mevrouw Hyman brengt haar indrukwekkende creativiteit en kennis in de werelden van entrepreneurship, detailhandel, de millennial consumer en omnichannel met zich mee. Mevrouw Tejada heeft een enorme ervaring in digitale, mobiele software en consumentengoederen. Dankzij deze achtergronden en ervaringen kunnen onze nieuwe bestuurders waardevolle perspectieven bieden aan ons bestuur, terwijl het bedrijf blijft groeien door innovatieve producten en ervaringen aan te bieden aan consumenten van over de hele wereld.”

Estée Lauder
Investor Relations: