ProGrade Digital demonstreert als eerste de CFexpress™ 1.0 technologie met 1TB aan capaciteit in het openbaar

1,400 MB per seconde gegevensoverdrachtsnelheid bereikt nieuwe mijlpaal

ProGrade Digital is First To Publicly Demonstrate CFexpress 1.0 Technology in 1TB Capacity at NAB (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--NAB— ProGrade Digital, dat is opgericht met de missie om professionele digitale geheugenkaarten en workflowoplossingen van hoge kwaliteit te leveren, is het eerste bedrijf dat de CFexpress™ 1.0 technologie met 1TB aan capaciteit in het openbaar demonstreert. Het debuut van deze belangrijke nieuwe generatie van nieuwe digitale geheugenkaarten, gepresenteerd door CEO Wes Brewer en vice-president marketing Mark Lewis tijdens het NAB in Las Vegas, biedt sterk bewijs dat de industrie op weg is naar de productie van deze nieuwe standaard.

“De CFexpress-standaard ontwikkelt zich al enkele jaren binnen de CompactFlash Association als een opvolger van zowel de CFast™ en de XQD™ formats. We zijn blij om binnen de CFA te werken en naast apparaatfabrikanten deze verwijderbare opslagstandaard van de volgende generatie op de markt te brengen”, vertelt Brewer.

for ProGrade Digital, Inc.
Martha Blanchfield, 650-483-8816
Martha@renegade-pr.com

for ProGrade Digital, Inc.
Martha Blanchfield, 650-483-8816
Martha@renegade-pr.com