ProGrade Digital presenteert SDXC USH-ll V90 geheugenkaarten

Bedrijf bevestigt dat het verzenden van de CFast & SD Dual Slot USB 3.1, Gen. 2 Card Reader is begonnen

V90 is essentieel voor Data-intensive 6K, 4K, Motion JPEG, High Bit Rate MPEG-4 video-opname

ProGrade Digital announces V90 premium line memory cards—sustained read up to 250MB/second, sustained write up to 200MB/second. ProGrade Digital SDXC UHS-II, U3, Class 10, V90 brings peak performance to DSLR, mirrorless, camcorder and digital cinema that produce incredibly rich data streams and require more from a memory card. (Photo: Business Wire)

LAS VEGAS--()--NAB— ProGrade Digital, dat is opgericht met de missie om professionele digitale geheugenkaarten en workflowoplossingen van hoge kwaliteit te leveren, kondigt zjn V90 premium lijn van digitale geheugenkaarten aan – een stap omhoog in prestaties tot een aanhoudende leessnelheid van maximaal 250 MB per seconde en een aanhoudende schrijfsnelheid van maximaal 200 MB per seconde. De ProGrade Digital SDXC UHS-II, U3, Class 10, V90 biedt topprestaties voor hoogwaardige DSLR-, mirrorless-, camcorder- en digitale bioscoopcamera’s – camera’s die ongelooflijk rijke datastromen produceren en meer van een geheugenkaart vragen. Deze verhoogde prestaties zorgen voor een snellere opname tijdens gegevensintensieve verwerking, voornamelijk voor de Panasonic GH5S, Panasonic AU-EVA1, Canon Cinema EOS-lijn en de Canon EOS 5D Mark IV. ProGrade Digital SDXC UHS-II V90 geheugenkaarten met 64, 128 en 256 GB aan geheugen zijn vanaf begin mei verkrijgbaar.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: ttps://www.businesswire.com/news/home/20180408005034/en/

for ProGrade Digital, Inc.
Martha Blanchfield, 650-483-8816
Martha@renegade-pr.com

for ProGrade Digital, Inc.
Martha Blanchfield, 650-483-8816
Martha@renegade-pr.com