HashGains krijgt uitmuntende reacties op crowdsale groene datacenters voor bitcoinmining in de cloud

HOUSTON--()--HashGains.com, een groot platform voor het delven van cryptomunten, heeft een crowdsale gelanceerd voor gigantische datacenters in India en Canada voor mining in de cloud. De datacenters draaien op duurzame energie zoals zonne-energie of windenergie.

“Door groeiende zorgen over milieuschade door het delven van bitcoins, de toenemende complexiteit van mining en dalende inkomsten, biedt de bouw van groene datacenters met gratis energiebronnen als wind en zon ongeëvenaarde kansen. Het garandeert een aanzienlijke opbrengst uit mining, maar draagt tegelijkertijd zorg voor het milieu”, zei dhr. Anuj Bairathi, CEO en oprichter van HashGains en zelf groot crypto-enthousiasteling.

HashGains
Manjari Singh, 1-888-889-3335