ExaGrid, leverancier van zeer geconvergeerde secundaire opslag voor back-ups, presenteert recordomzet voor vierde kwartaal en boekjaar 2017

Bedrijf presenteert beste kwartaal- en jaaromzet in zijn geschiedenis

WESTBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende provider van zeer geconvergeerde secundaire opslag voor back-ups, heeft in het vierde kwartaal van 2017 een recordomzet geboekt, zo maakt het bedrijf vandaag bekend. ExaGrid groeide 20 procent ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar eerder, maar ook in het hele boekjaar 2017 ten opzichte van 2016. Het bedrijf groeit sneller dan de markt in zijn algemeenheid en blijft zijn marktaandeel uitbreiden. ExaGrid laat zien dat de vraag naar zakelijke IT-infrastructuur voor superieure en voordelige oplossingen. Zo creëerde de onderneming in het vierde kwartaal een recordaantal kansen op nieuwe klanten ter waarde van zescijferige bedragen.

ExaGrid
Christine Murphy, 508-898-2872 x248