Infobip implementeert mobiel berichtenplatform voor Tele2

Mondiale provider van cloudcommunicatie levert zakelijke klanten van Tele2 in vijf landen geavanceerde, ruime en multifunctionele berichtendienst voor tweerichtingsverkeer

STOCKHOLM--()--Infobip, het internationale communicatieplatform voor bedrijven, heeft vandaag aangekondigd zijn technologie voor zakelijke berichten via meerdere kanalen uit te rollen met Tele2. Het samenwerkingsverband, met als merknaam ‘Tele2 Messaging’, biedt de telecomprovider nieuwe mogelijkheden om contact te houden met zakelijke klanten. Klanten van Tele2 hebben vanaf nu toegang tot het zakelijke berichtenplatform van Infobip, waarmee ze meer dan 6 miljard mobiele apparaten over de hele wereld kunnen bereikten. Daarnaast krijgen ze de kans via meerdere kanalen contact te houden met hun klanten op een geavanceerdere, gebruiksvriendelijkere en veiligere manier.

Infobip
Darko Blazok-Broz