LR Health & Beauty bouwt hypermoderne productievestiging voor aloë-veraproducten in Europa

Model view of the new Aloe Vera production site of LR Health & Beauty. Copyright: Assmann Group/LR

AHLEN, Duitsland--()--LR Health & Beauty blijft groeien en breidt zijn productiecapaciteiten uit. De modernste productievestiging voor LR Aloe Vera-producten in Europa wordt gebouwd bij het hoofdkantoor van de netwerkmarketeer in Ahlen (Westfalen, Duitsland) en is in december 2017 klaar. LR investeert al 4,5 miljoen euro in geavanceerde machines alleen. Daarmee onderstreept het bedrijf zijn toonaangevende positie in de productie en marketing van aloë-veraproducten, die worden gedistribueerd door salespartners van LR.

De nieuwe productievestiging valt binnen de strategie van LR voor duurzame groei. In een ruimte van circa vierduizend vierkante meter worden de populaire LR Aloe Vera Drinking Gels – waarvan LR sinds 2002 al meer dan 55 miljoen liter heeft verkocht – vanaf eind dit jaar geproduceerd en verzonden.

LR Health & Beauty
Almut Kellermeyer