Andersen Global breidt aanwezigheid in Brazilië uit met Branco Consultores

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global maakt een aanwezigheid bekend in Rio de Janeiro, Brazilië, door een samenwerkingsovereenkomst met Branco Consultores, een fiscale en juridische firma. De toevoeging van Branco Consultores demonstreert de groeiende tegenwoordigheid van Andersen in Latijns-Amerika. Andersen Global heeft een bestaande vestiging in São Paulo en Campinas door Andersen Tax in Brazilië, een ledenfirma die is toegetreden in augustus 2015.

Het team van Branco Consultores wordt geleid door Rubens Branco, die de firma heeft opgericht in 2001. “Ons doel is om naadloze oplossingen aan onze cliënten te bieden, en samenwerking met Andersen Global zal ons in staat stellen om in hun steeds internationalere en complexere behoeften te voorzien”, zei Rubens. “Bovendien is er niets waardevoller voor ons dan een betrouwbare resource te zijn voor onze cliënten. We erkennen dat Andersen Global onze toewijding aan uitzonderlijke best-in-class service deelt.”

Branco Consultores biedt fiscale, juridische en boekhoudingsdiensten aan zowel Braziliaanse als globale corporaties en individuen, waaronder belastingplanning, onderhandelingen, internationale operaties, bedrijfshervorming, fiscale reviews en transfer pricing.

“Rubens was een van de eerste fiscale partners van Arthur Andersen in Latijns-Amerika. Hij heeft sinds tientallen jaren een vooraanstaande praktijk in Rio”, aldus de CEO van Andersen Tax, Mark Vorsatz. “Bovendien is hij echt een steward van het bedrijf zoals zijn zoon, Daniel, bewijst, die ook partner is bij de firma.”

Andersen Global heeft wereldwijd meer dan 2.000 professionals en een aanwezigheid op 70 locaties via aangesloten firma’s en samenwerkende kantoren.

Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700