TV Globo’s nieuwe aanpak voor veel data krijgt de IBC Conference Prize

LONDON--()--In zijn vijftigste jaar is de IBC Conference nog altijd gebouwd op het programma rondom de technische artikelen en het meest invloedrijke artikel in het programma wordt beloond met de IBC Conference Prize. Dit jaar gaat de prijs naar Marcelo Souza en zijn collega’s Joāo Castellani, Daniel Monteiro en Carlos Octávio Quieroz van de Braziliaanse televisiezender TV Globo, voor hun artikel met de titel ‘Big data for data journalism, enhanced business analytics and video recommendation at Globo’.

TV Globo heeft het analyseren van data naar de voorgrond gebracht en heeft een revolutie op de werkvloer teweeg gebracht. Het artikel laat drie manieren zien waarop het bedrijf grote hoeveelheden data verwerkt om zijn doelen te bereiken. Het gebruik van data voor hosting en verwerking in de Amazon Web Services cloud, het laten zien van oplossingen voor echte operationele uitdagingen en het introduceren van nieuwe vaardigheden bij operationele zones voor het beheren van de analyses.

For further information, please contact:
Bubble Communications for IBC
Louise Wells
E: louisew@bubbleagency.com
T: +44 7718 985 252

For further information, please contact:
Bubble Communications for IBC
Louise Wells