Sigma Systems benoemt Glenn Gibson tot vicepresident Marketing in catalog-driven software

TORONTO--()--Sigma Systems, de marktleider in catalog-drive software kondigt vandaag de benoeming aan van Glenn Gibson als vicepresident Marketing.

Gibson heeft meer dan twintig jaar ervaring in de communicatie, technologie en software industrie. Zijn meest recente functie was die van Head of Marketing bij Juniper Networks Canada, waar hij zowel de marketingafdeling gericht op dienstverleners en het in breder verband opererende bedrijf als ook de partner channel marketing met Canada onderhield.

Voor Juniper Networks leidde Gibson het product management team bij Sprint for voice advanced network sollutions, gevolgd door 16 jaar bij Amdocs in verschillende functies waaronder product marketing, brand management en hij leidde het Noord-Amerikaanse regionale marketing team voor tien jaar.

Sigma Systems
Noor Manji, +1-416-943-9696 x2118