Samenwerking tussen Hilton HHonors en Philippine Airlines' Mabuhay Miles biedt reizigers meer spaaropties

MANILA, The Philippines and MCLEAN, Va.--()--Hilton HHonors, het klantenbindingsprogramma van twaalf hotelketens van Hilton Worldwide, heeft zijn nieuwe samenwerking met Philippine Airlines aangekondigd. Dankzij de samenwerking met de Filipijnse nationale vliegmaatschappij kunnen leden van Hilton HHonors en Mabuhay Miles punten van beide klantenbindingsprogramma's verdienen met een verblijf in een de van meer dan 4.350 hotels en vestigingen uit het wereldwijde portfolio van Hilton.

"Qua uitgaven vormen Filipijnse reizigers een van de snelst groeiende groepen in opkomende economieën. Hun uitgaven over de grens stegen in 2013 met 18 procent, waarmee ze de op-één-na-hoogste positie in de lijst van reizigers met de hoogste uitgaven bezetten", zei Mark Weinstein, vicevoorzitter van de afdeling Commercial Services Strategy, Loyalty Programs & Partnerships van Hilton Worldwide. "Met deze samenwerking bieden we nieuw manieren om meer Hilton HHonors-leden die met Philippine Airlines reizen te belonen; onze leden hebben nu meer mogelijkheden tot het verdienen van punten en Mabuhay Miles, waarmee ze gedenkwaardige reiservaringen kunnen opdoen."

Joyce Moo
Hilton Worldwide – Asia Pacific