Visa werkt samen met financieel dienstverleners aan mobiele betalingen

Mobile World Congress 2015

SAN FRANCISCO--()--Visa Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat het samenwerkingen is aangegaan met financiële instituties uit verschillende delen van de wereld om nieuwe mobiele betaaldiensten aan te bieden.

BBVA en Cuscal lanceerden nieuwe betaalapplicaties voor mobiele apparaten die werken op Android. Daarnaast zijn Banco do Brazil, PNC Bank, N.A. en de U.S. Bank van plan in te toekomst gelijkaardige functies te lanceren.

Om deze nieuwe betaaldiensten te gebruiken, downloaden consumenten eenvoudigweg de betaalapp van hun financieel dienstverlener in de Google Play Store. Na eenmalige registratie hebben klanten van deelnemende financiële instituties de mogelijkheid in winkels af te rekenen met hun Visa-account door hun Android-telefoon voor een contactloze lezer te houden. Deze functies zijn een integraal onderdeel van Visa Digital Solutions, een reeks producten die veilige internetbetalingen met mobiele apparaten of wearables faciliteert.

Press Only
Visa Inc.
Aida Hadzibegovic, +1 650-421-5169 (mobile)
ahadzibe@visa.com