Nieuw lid in de Raad van Bestuur van unitedprint.com SE voor innovatie/marketing

Nieuw lid van de Raad voert direct een permanente verlaging van de prijzen door!

Ali Jason Bazooband - nieuw lid van de Raad van Bestuur voor Innovatie/Marketing bij unitedprint.com SE (foto: Business Wire)

RADEBEUL, Duitsland--()--unitedprint.com SE en haar bekendste merken, print24 en Easyprint, gaan vol gas het nieuwe jaar in met een permanente verlaging van 15% van de prijzen van de producten van print24, unitedprint, firstprint, getprint en printwhat. Hieruit blijkt nogmaals de klantvriendelijkheid van de online printshop, en ook de inzet van het bedrijf om altijd de aantrekkelijkste prijzen op de markt te bieden. "Een billijke prijsstelling waar onze klanten altijd om hebben gevraagd, is al heel lang het uitgangspunt van het hele bedrijf," aldus Ali Jason Bazooband, de nieuwe Chief Marketing Officer van unitedprint.com SE. "Helaas is dat niet simpelweg een kwestie van het verlagen van de prijzen en het versturen van een nieuwsbrief daarover. Alles moet dan namelijk precies kloppen: de kwaliteit, de verscheidenheid van producten en het vermogen om op tijd te leveren. We kunnen de nieuwe prijzen alleen invoeren en steeds hogere kwaliteitsnormen bereiken, omdat we in de afgelopen maanden en jaren heel hard hebben gewerkt aan de verhoging van onze productiviteit."

Sinds we onze nieuwe productlijnen hebben geïntroduceerd op het gebied van reclamematerialen en drukken in grote formaten, kunnen onze klanten alles wat ze nodig hebben op één plek vinden: print 24 leverde bijvoorbeeld al uiteenlopende producten van visitekaartjes tot textiel met eigen opdruk, maar nu ook grote spandoeken, aanplakbiljetten en oprolbare displays, of zelfs volledige handelsbeursuitrustingen. Dit uitgebreide aanbod, gekoppeld aan aantrekkelijke prijzen en een consistente uitmuntende kwaliteit, vormt een totaalpakket waardoor unitedprint.com SE zich opnieuw onderscheidt.

"In 2015 zijn we van start gegaan met een enorme hoeveelheid nieuwe producten. Het is namelijk ons doel om een retailer met volledig assortiment te worden voor onze klanten. We zijn druk bezig met de invulling hiervan en we zijn zeer enthousiast over het vooruitzicht om elke week weer nieuwe producten en productlijnen te lanceren. Onder de merknaam Easyprint willen we daarnaast iedereen de mogelijkheid bieden zoveel mogelijk producten zelf te ontwerpen met onze online editor, zonder enige grafische ervaring. En bestellen kan al vanaf 1 exemplaar. Daarnaast hebben we zojuist onze Easyprint-fotolijn geïntroduceerd. Hiermee kunnen mensen hun eigen foto's gebruiken voor fotoboeken, fotopuzzels, fotomokken en smartphone fotohoesjes. Onze marketingcampagne hiervoor zal zeer binnenkort van start gaan."

Over Ali Jason Bazooband: Ali Jason Bazooband, afgestudeerd in Bedrijfskunde, heeft tien jaar praktijkervaring in e-commerce en online marketing. Hij heeft in de afgelopen vier jaar diverse managementfuncties bekleed binnen de drukindustrie.

unitedprint.com SE is samen met haar merken print24, Easyprint, unitedprint, firstprint, getprint en printwhat een van de toonaangevende bedrijven wereldwijd op het gebied van online printing. unitedprint voorziet haar klanten van pamfletten, posters, ansichtkaarten, brochures, visitekaartjes, briefpapier en nog veel meer in de hoogste kwaliteit, met de kortste levertijd en tegen de laagste prijs. Meer dan 700 werknemers werken dag en nacht met de allernieuwste technologie in een productieruimte van meer dan 10.000 m². Het bedrijf heeft vestigingen in 26 landen – België, Brazilië, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

De tekst van deze aankondiging in de oorspronkelijke brontaal geldt als de officiële, gezaghebbende versie. Vertalingen worden slechts voor het gemak geleverd, en dienen te worden geraadpleegd onder verwijzing naar de tekst in de brontaal. De oorspronkelijke tekst in de brontaal is de enige versie van de tekst die wordt geacht rechtsgeldig te zijn.

unitedprint.com SE
Mevr. Maria Lehmann