Trendium lanceert nieuw paradigma in Customer Experience Management (CEM) en Customer Experience Assurance (CEA) voor 4G/LTE op Mobile World Congress (MWC) 2013

Mobile World Congress 2013

BARCELONA, Spain--()--Trendium toont zijn nieuwe portfolio op het Mobile World Congress (MWC) 2013 dat speciaal is ontworpen voor 4G/LTE-applicaties, waarmee de prestaties tien keer beter worden dan de huidige.

"Serviceproviders die migreren naar 4G/LTE krijgen te maken met een nieuwe werkelijkheid. De CSP-sector beweegt zich op een kruispunt. Traditionele en huidige diensten en concepten voor CEM en Customer Experience Assurance zijn ouderwets", zei Sameh Yamany, President en CEO bij Trendium. "Voor serviceproviders is de transitie naar 4G/LTE mobiel breedband een grote stap. Het is opwindend, beloftevol, revolutionair, maar er zijn ook veel onzekerheden. Dat is zeker. Vanuit een operationeel, klantenzorg, planning of marketing standpunt zijn de uitdagingen van een andere orde van grote."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Trendium
Bre Corson, +1-720-622-8200
media at trendium.com

Release Summary