OSIsoft lanceert PI Server 2012

vCampus Live! 2012

SAN LEANDRO, Calif.--()--OSIsoft, LLC (www.osisoft.com), leverancier van het PI system en de leider in real-time data en evenementeninfrastructuur, heeft vrijdag de PI server 2012 gelanceerd op Campus Live! 2012. PI Server 2012 is de best presterende, meest betrouwbare, zekere en schaalbare PI server die OSIsoft ooit heeft uitgebracht.

Ontwikkeld om tegemoet te komen aan de groeiende behoeften van uw bedrijf, verzekert de PI Server 2012 u ervan dat de data die u nodig hebt, er is. Wanneer, hoe en waar u het nodig hebt. Ongeacht de grootte van uw systeem kan PI Server 2012 u helpen.

Met de PI Server 2012 kunt u onder meer opschalen of naar beneden toe aanpassen, alle historische data op elk gewenst moment gebruiken, data plaatsen naar waar het hoort en er zeker van zijn dat data veilig en zeker bewaard wordt.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

OSIsoft
Mike Dupuis, +1-510-297-5824