Manhattan herdefinieert supplychainplanning

Marktleider maakt zijn visie waar en verenigt supplychainplanning en -uitvoering

UTRECHT, Nederland--()--Manhattan Associates kondigt Manhattan Active® Supply Chain Planning (SCP) aan, het eerste unified platform voor bedrijfsplanning in de sector dat bidirectionele samenwerking tussen supplychainplanning en -uitvoeringssystemen mogelijk maakt. Deze baanbrekende oplossing stelt planners in staat om alle operationele factoren in realtime te evalueren en alle systemen, voorraden en middelen af te stemmen op een gemeenschappelijk doel, zoals het verlagen van de totale kosten of het verhogen van de speed-to-market.

Bij traditionele supplychainplanning worden voorraad-, arbeids-, transport- en magazijnactiviteiten afzonderlijk gepland en geoptimaliseerd. Deze aanpak zorgt voor gefragmenteerde strategieën die vaak met elkaar in conflict zijn en geen feedback krijgen van het executive team.

Manhattan Active Supply Chain Planning is de eerste en enige oplossing die met supplychainuitvoering is verenigd om systemische en operationele silo’s te elimineren. Hierdoor wordt bedrijfsbrede optimalisatie voor het gehele voorraadassortiment en alle middelen mogelijk. Van inventaris en arbeid tot distributie en transport: alle elementen worden in realtime gesynchroniseerd en geharmoniseerd, naadloos verenigd in één plan.

“Het vermogen om de supply chain te coördineren met oplossingen zoals ordermanagement-, warehousemanagement- en transportmanagementsystemen is een gamechanger. Nu kunnen voorrad-, arbeids- en transportplanning samen worden bekeken om een optimaal resultaat te garanderen waar de hele organisatie van profiteert”, aldus Scott Fenwick, senior director Product Management bij Manhattan Associates. “Daarnaast houdt het rekening met al deze factoren om de bedrijfsvoering soepel te laten verlopen en een uitzonderlijke ervaring te bieden tegen lage kosten.”

Manhattan Active Supply Chain Planning maakt gebruik van de kracht van kunstmatige intelligentie om externe databronnen te combineren met interne patronen, waardoor het nauwkeurigere en uitvoerbare vraagprognoses kan produceren. Deze innovatieve oplossing kan grote hoeveelheden gesyndiceerde data uit externe bronnen opnemen en snel verwerken, zoals activiteiten van influencers, branchespecifieke databronnen en gelokaliseerde data, allemaal data die de vraag kunnen beïnvloeden en vormgeven.

Manhattan Active Supply Chain Planning completeert de visie van het bedrijf van een werkelijk unified ecosysteem voor supply chain commerce. Manhattan is door zijn platformachitectuur in staat deze oplossing volledig samengesteld te leveren. Alle Manhattan Active-oplossingen zijn cloud-native, microservice API-applicaties, ontworpen om schaalbaar en duurzaam te zijn, met vaste updates om de 90 dagen. Manhattan Active SCP is gebouwd op het beproefde Manhattan Active Platform en is de meest moderne, schaalbare en aanpasbare oplossing voor supplychainplanning op de markt.

OVER MANHATTAN ASSOCIATES

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premisesoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarkt kunt plukken.

Meer informatie vindt u op: www.manh.nl

WhizPR
Martine Korthals