oceansix future paths neemt Original RePack Oy over

TEL AVIV, Israël--()--oceansix future paths Ltd. (“oceansix” of het “bedrijf”), een leider op gebied van geavanceerde technologische oplossingen voor recycling en productie met een aanwezigheid op de TSX Venture Exchange in Toronto (TSXV: CUSIP 001194828, OSIX), in New York (OTCQB: AKMYF) en Frankfurt Stock Exchange (WKN: A3EFB0, ISIN: IL0011948283, 5FC0), kondigt tevreden aan dat het vandaag een overeenkomst voor de aankoop van activa (de “Overeenkomst”) heeft gesloten, op grond waarvan oceansix, via haar dochteronderneming Oceansix S.L., de activiteiten overneemt van Original RePack Oy (“RePack”), een pionier in herbruikbare verpakkingssystemen met een decenniumlange bewezen trackrecord (de “overname”).

Elad Hameiri, CEO | oceansix future paths Ltd

Jonne Hellgren, CEO | Original RePack OY

Investeerdersrelaties
RB Milestone Group LLC (RBMG)