MWC-evenementen voor het vierde achtereenvolgende jaar ondersteund door Regula voor identiteitsverificatie

De GSMA, een wereldwijde organisatie die het jaarlijkse Mobile World Congress (MWC) - 's werelds grootste tentoonstelling en conferentie voor het mobiele ecosysteem op verschillende continenten - organiseert, heeft gekozen voor Regula als aanbieder van identiteitsverificatie voor zijn evenement in Barcelona . Alleen al in 2024 zorgden de oplossingen van het bedrijf voor een soepele en snelle toegang voor meer dan 100.000 deelnemers aan het congres.

RESTON, Va.--()--MWC trekt tienduizenden bezoekers, waaronder vertegenwoordigers van mobiele operators, fabrikanten van apparaten, technologieleveranciers, verkopers en content-eigenaren. Om ieders veiligheid te garanderen, zorgt de GSMA van oudsher voor een grondige registratie en identiteitscontrole van elke bezoeker.

Kristina – ks@regulaforensics.com

Kristina – ks@regulaforensics.com