Murata’s nieuwe LCT herdefinieert geluidsonderdrukking bij stroomvoorziening en reduceert het aantal onderdelen en de kosten

[Murata Manufacturing Co., Ltd.] L Cancel Transformer (Photo: Business Wire)

KYOTO, Japan--()--Murata Manufacturing Co., Ltd. (TOKYO: 6981) (ISIN: JP3914400001) onthult een belangrijke ontwikkeling op gebied van elektronische onderdelen met de lancering van haar innovatieve L Cancel Transformer (LCT). Dit opmerkelijke product is het eerste in zijn soort en kan de ESL (equivalente serie-inductantie) van een condensator neutraliseren, wat de geluidsverminderende capaciteiten optimaliseert. Aan de hand van Murata’s exclusieve keramiche multilayer-technologie, kunnen ingenieurs met deze baanbrekende oplossing geluid van systemen reduceren en tegelijk ook de kosten en het aantal onderdelen.

Nu de vraag naar geminiaturiseerde, zeer functionele elektronica toeneemt, wordt het probleem van elektromagnetisch geluid voor vele sectoren steeds prominenter.

Voor meer informatie neemt u contact op met:
Murata Manufacturing Co., Ltd.
Keisuke Tsuboi, prsec_mmc@murata.com
Afdeling bedrijfscommunicatie

Voor meer informatie neemt u contact op met:
Murata Manufacturing Co., Ltd.
Keisuke Tsuboi, prsec_mmc@murata.com
Afdeling bedrijfscommunicatie