TriLink BioTechnologies® en Lonza sluiten een niet-exclusieve licentie- en leveringsovereenkomst voor CleanCap® mRNA-afdichtingstechnologie af

Klanten van Lonza hebben nu toegang tot de CleanCap® mRNA-afdichtingstechnologie van TriLink voor niet-commercieel gebruik, waardoor verdere ontwikkeling van kritische mRNA-therapieën mogelijk wordt

SAN DIEGO--()--TriLink BioTechnologies (TriLink®), een Maravai™ LifeSciences-bedrijf (NASDAQ: MRVI) en wereldwijde leverancier van life science-reagentia en -diensten, heeft een niet-exclusieve licentie- en leveringsovereenkomst getekend met Lonza, een wereldwijde ontwikkelings- en productiepartner van de farmaceutische, biotech- en voedingsindustrie. Deze overeenkomst met Lonza versterkt de doelstelling van TriLink om een betere toegang tot CleanCap® mRNA-afdichtingstechnologieën te stimuleren nu de vraag naar mRNA – een veelbelovende therapeutische modaliteit – blijft groeien.

Liz Robinson van CG Life
TriLink BioTechnologies