Ricardo door Defra aangesteld om de Britse tool voor scenario modellering voor luchtkwaliteit emissies te ontwikkelen en te onderhouden

Ricardo appointed by Defra to develop and maintain the UK’s Air Quality Emissions Scenario Modelling Tool, to help the UK fight climate change and health impacts relating to air pollution. (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Ricardo, een wereldwijd strategisch adviesbureau op het gebied van milieu en engineering, is door het Department for Environment, Food en Rural Affairs (Defra) van de Britse regering geselecteerd voor de ontwikkeling en het onderhoud van de scenario modelleringstool voor luchtkwaliteit missies van het VK voor de komende drie jaar. Deze benoeming volgt op de eerste constructie van het model door een door Ricardo geleid consortium in 2019.

Kathryn Bellamy
Group Senior Communications Manager