Voormalig FICO, Medallia Customer Success Executive sluit zich aan bij Pyramid Analytics

Hayley Munro brengt domeinexpertise op het gebied van analyse en leiderschap op het gebied van klantervaring naar snelgroeiend bedrijf voor beslissingsinformatie software

LONDEN & NEW YORK & TEL AVIV, Israël--()--Pyramid Analytics (Pyramid), een baanbrekende aanbieder van beslissingsinformatie platforms, heeft vandaag aangekondigd dat het een Vice President of Global Customer Success heeft benoemd. Deze nieuw gecreëerde functie biedt een uniform, bedrijf breed beheer van deze kritieke functie onder één leidinggevende: Hayley Munro.

Munro bekleedde leidinggevende functies bij FICO (NYSE: FICO), een analysesoftwarebedrijf, waar ze Managing Director en Vice President van Global Customer Success was. Bij Medallia, een leverancier van een SaaS-platform voor klant-, werknemers-, burger- en patiëntervaring beheer, was ze Senior Vice President voor EMEA.

UK
Alex Izza