TP kent Schlumberger Sakarya Offshore Gas Field Fase-1 Contract toe

Geïntegreerde oplossingen om de ontwikkeling van de grootste gasreserve van Turkije te versnellen

HOUSTON--()--Schlumberger heeft vandaag een belangrijke contracttoekenning aangekondigd door Turkish Petroleum (TP) voor de engineering, procurement, construction en installation (EPCI) van end-to-end productieoplossingen voor het Sakarya-gasveld, de grootste gasreserve van Turkije . Het contract wordt gegund aan Schlumberger en Subsea 7, als onderdeel van een consortium.

De geïntegreerde projectscope omvat ondergrondse oplossingen voor onshore-productie, inclusief putafwerkingen, subsea production systems (SPS), subsea umbilicals, risers, flowlines (SURF) en een early production facility (EPF).

Schlumberger zal de omvang van de put voltooien en het ontwerp, de constructie en de inbedrijfstelling van de vroege productiefaciliteit leveren die tot 350 MMscfd aan gas kan verwerken. De SPS- en SURF-scope wordt geleverd door OneSubsea®, de subsea-technologieën, productie- en verwerkingssystemen divisie van Schlumberger, en Subsea 7.

Giles Powell – Director of Corporate Communication, Schlumberger Limited
Tel: +1 (713) 375-3494
communication@slb.com

Investors