Unifaun en Consignor worden nShift, wereldleider in Cloud Delivery Management Solutions

Met meer dan 53 jaar ervaring in verzend- en retourbeheer door de fusie van Unifaun, Consignor en Returnado, zal nShift zich verenigen onder leiding van Lars Pedersen als nieuwe CEO

LONDEN--()--nShift (www.nshift.com), wereldwijde leverancier van cloud delivery management-oplossingen voor e-commerce winkels, retailers, fabrikanten en 3PL-bedrijven, kondigt de lancering aan.

Met meer dan 100 vooraf gebouwde integraties van derden in e-commerce en de meest kritieke IT-systemen van andere verladers en een ongeëvenaarde bibliotheek met vervoerders die connectiviteit levert aan meer dan 700 vervoerders, biedt nShift klanten een end-to-end cloudplatform om te automatiseren en optimaliseer het hele proces voor leveringsbeheer – van het maken van labels tot het volgen van leveringen en last mile-logistiek tot retourbeheer. De oplossingen van nShift hebben met succes bijna 1 miljard jaarlijkse verzendingen wereldwijd mogelijk gemaakt voor e-commerce winkels, retailers, fabrikanten en 3PL-bedrijven. Door zijn uitgebreide vervoerderbibliotheek heeft nShift een ongeëvenaarde zichtbaarheid en reikwijdte van de verzending, waardoor aanzienlijke schaalbaarheid voor zijn klanten wordt ontgrendeld – van 1 tot miljoenen zendingen per jaar – over de hele wereld.

For international media enquiries please contact:

Benjamin Webb // Amie Smith // Matthew Lloyd
benjamin@deliberate-pr.com // amie@deliberate-pr.com // matthew@deliberate-pr.com
+44 (0) 7930 408 224 // +44 (0) 7718 289 855 // +44 (0) 7533 116 062

For international media enquiries please contact:

Benjamin Webb // Amie Smith // Matthew Lloyd
+44 (0) 7930 408 224 // +44 (0) 7718 289 855 // +44 (0) 7533 116 062