Milestone Technologies neemt Covestic, LLC. over een ServiceNow Elite Partner en IT Managed Services provider

Covestic vormt een aanvulling op het vermogen van Milestone om digitale en IT-transformatie voor zijn klanten te stimuleren door diepgaande expertise in ServiceNow en IT Managed Services

FREMONT, Californië--()--Milestone Technologies, een in Silicon Valley gevestigd wereldwijd IT-managed services-bedrijf, kondigde vandaag de overname aan van Covestic, LLC. een ServiceNow Elite Partner en IT Managed Services-bedrijf, gevestigd in Kirkland, WA, VS. De overname breidt de voetafdruk van Milestone uit naar de Amerikaanse Pacific Northwest en versterkt hun IT Managed Services-portfolio.

Covestic heeft vijftien jaar ervaring in IT-servicemanagement en IT-operaties in vele sectoren. Het bedrijf helpt klanten bij het stimuleren van digitale transformatie met hun schat aan praktische ervaring op het gebied van servicemanagement, intellectueel eigendom en een trackrecord van succesvolle ServiceNow-implementaties. Hun zeer bekwame consultants werken nauw samen met klanten om de juiste oplossingen en aanpak te bieden voor gestroomlijnd beheer en levering van IT-services.viceNow-implementaties. Hun zeer bekwame consultants werken nauw samen met klanten om de juiste oplossingen en aanpak te bieden voor gestroomlijnd beheer en levering van IT-services.

Milestone Technologies, Inc.
Victoria Iboa, Chief of Staff