De Open Group en de International Telecommunication Union werken samen om digitale overheidsstrategieën te ontwikkelen

~ Strategische samenwerking om op de burger gerichte bedrijfsarchitectuur te promoten en te bouwen voor innovatie en transformatie van openbare diensten in landen met beperkte middelen ~

LONDEN--()--Vandaag hebben The Open Group, het leverancier neutrale technologie consortium, en de International Telecommunication Union (ITU), het agentschap van de Verenigde Naties voor informatie- en communicatietechnologieën (ICT’s), een samenwerking aangekondigd om de innovatie van openbare diensten te versnellen en transformatie voor betere burgerresultaten en een optimaal gebruik van de ICT-infrastructuur.

Door samen te werken, zullen The Open Group en ITU streven naar het promoten, begeleiden en opbouwen van capaciteiten voor digitale overheidsstrategieën en burgergerichte Enterprise Architecture (EA) over de hele wereld.

The Open Group Media Contact
Jenny Morris
Hotwire
+44 (0)7393465529