Veeva Vault PromoMats ter ondersteuning van Bristol Myers Squibb bij het versnellen van compatibele inhoud naar marktbetrokkenheid

Vault PromoMats automatiseert promotiemateriaal dat klaar is voor verzending om te voldoen aan de nieuwste FDA eCTD-vereisten

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag aangekondigd dat Bristol Myers Squibb (NYSE: BMY) Veeva Vault PromoMats gebruikt voor het leveren van snelle, conforme content over alle digitale kanalen om aan de behoeften van hun klanten te voldoen. Vault PromoMats zal Bristol Myers Squibb in staat stellen om automatisch formulieren te genereren voor 2253 en versnelde goedkeuring van producten, een nieuwe mogelijkheid die in december 2020 beschikbaar zal zijn. Het toonaangevende biofarmaceutische bedrijf kan de tijd die nodig is voor het verpakken van promotiemateriaal om via Electronic Common Technical Document (eCTD) naar de Amerikaanse Food en Drug Administration te sturen, aanzienlijk verkorten.

Roger Villareal
Veeva Systems