Consumer Healthcare eCommerce Professionals Bereid je voor op hun eerste wereldwijde ePharmacy Summit

(Graphic: Business Wire)

LONDEN--()--De online verkoop van vrij verkrijgbare medicijnen, geneesmiddelen op recept en parafarmacie producten in de categorieën schoonheids-, voedsel- en baby verzorgingsproducten is de laatste jaren enorm toegenomen, met COVID-19 die extra golven van de consumentenvraag teweegbrengen. Nu dit nieuwe eCommerce-segment in opkomst is, komen op 4, 5 en 6 november meer dan 1.000 vertegenwoordigers van retailers en fabrikanten van consumentenproducten voor de gezondheidszorg samen op de eerste ePharmacy Summit ter wereld. Het driedaagse virtuele evenement wordt georganiseerd door Convert Group, de toonaangevende Market Intelligence-organisatie van Consumer Healthcare-producten en FMCG's die online worden verkocht. U kunt meer lezen over het evenement op epharmacysummit.com.

Labrini Bena
Jr Communications & PR