Sevan neemt Wyeth Projects Services over in het VK

Sevan Multi-Site Solutions acquires Wyeth Projects Services (Graphic: Business Wire)

DOWNERS GROVE, Ill.--()--Sevan Multi-Site Solutions, Inc. (Sevan) – een wereldleider op het gebied van innovatief ontwerp, programmabeheer, constructiediensten en data-analyse – heeft Wyeth Projects Services Ltd. (Wyeth) overgenomen, een in het VK gevestigde organisatie voor projectmanagement services die klanten van petroleum, detailhandel en snelle restaurants bedient. De overname zal de wereldwijde aanwezigheid van Sevan versterken en het klantenportfolio van het bedrijf uitbreiden.

“We zijn verheugd Wyeth te verwelkomen in de Sevan-familie”, aldus Jim Evans, President en CEO van Sevan. “We kijken uit naar een soepele en naadloze overgang binnen onze bedrijven, aangezien de kernwaarden, cultuur en zakelijke praktijken van zowel Sevan als Wyeth sterk op elkaar lijken. Bovendien zal de samenwerking met Wyeth het vertrouwen van belangrijke internationale klanten verder vergroten en onze groei versnellen.”

Hafsa Mahmood
Manager, Marketing & Communications