OPPO houdt connectiviteit binnen handbereik en lanceert zijn eerste smartwatch met de eSIM-oplossingen van Thales

• OPPO heeft Thales eSIM-oplossingen geselecteerd voor zijn OPPO Watch, de eerste smartwatch-serie van het merk met ingebouwde mobiele connectiviteit.
  • OPPO Watch-gebruikers kunnen genieten van een digitale ervaring door hun mobiele abonnement op afstand te activeren en verbonden te blijven zonder afhankelijk te zijn van hun mobiele telefoon.
  • Thales 'geminiaturiseerde eSIM zorgt voor een dunner en lichter ontwerp van de OPPO Watch, waardoor er ruimte vrij komt voor extra functies.

PARIS LA DÉFENSE & BEIJING--()--OPPO, 's werelds toonaangevende fabrikant van slimme apparaten, heeft Thales' set eSIM-producten en -diensten geselecteerd voor zijn OPPO Watch, de eerste smartwatch-serie van het merk met ingebouwde mobiele connectiviteit. De lancering van OPPO Watch markeert een strategische stap op het gebied van IoT voor het bedrijf.

Een van de meest aantrekkelijke functies van OPPO Watch is de op eSIM gebaseerde mobiele connectiviteit. Met de eSIM van Thales kunnen OPPO Watch-gebruikers genieten van een vlotte digitale ervaring door een mobiel abonnement op afstand te activeren en altijd verbonden te blijven zonder het aan een mobiele telefoon te hoeven koppelen. Gebruikers kunnen op elk moment rechtstreeks via de smartwatch telefoneren of berichten verzenden, waardoor naadloze connectiviteit wordt geboden tijdens trainingen of andere situaties waarin het dragen van een mobiele telefoon onhandig is. Deze soepele ervaring maakt gebruik van Thales eSIM-oplossingen om een volledige reeks abonnementsdiensten aan te bieden gedurende de levenscyclus van het apparaat.

PRESS
Head of Government Affairs & Communications