Eyenuk kondigt FDA-goedkeuring aan voor het autonome AI-systeem EyeArt voor screening op diabetische retinopathie

EyeArt is de eerste door de FDA goedgekeurde AI-technologie voor autonome detectie van zowel meer dan milde als zichtbedreigende diabetische retinopathie

EyeArt AI System (Eyenuk, Inc.) (Photo: Business Wire)

LOS ANGELES--()--Eyenuk, Inc., een wereldwijd bedrijf voor kunstmatige intelligentie (AI) op het gebied van medische technologie en services en marktleider in real-world toepassingen voor AI Eye Screening, heeft vandaag aangekondigd dat het 510 (k) goedkeuring heeft gekregen ( K200667) van de Amerikaanse Food & Drug Administration (FDA) om het autonome EyeArt® AI-systeem voor diabetische retinopathie op de markt te brengen, een belangrijke oorzaak van blindheid bij Amerikaanse volwassenen.

Eyenuk, Inc. Contact
Frank Cheng, President & CCO