Covetrus integreert de mogelijkheden van telegeneeskunde in zijn wereldwijde technologieportfolio

Nieuwe functionaliteit stelt dierenartsen in staat gebruik te maken van hun bestaande Covetrus-software en -diensten om de continuïteit van de zorg te behouden via COVID-19 en daarna

PORTLAND, Maine--()--Covetrus (NASDAQ: CVET), een wereldleider in diergezondheidstechnologie en -diensten, heeft vandaag aangekondigd dat het veilige videoteleconferentie mogelijkheden integreert in de wereldwijde suite van practice information management systems (PIMS), klantcommunicatie en receptbeheeroplossingen. Deze nieuwe functionaliteit biedt dierenartsen een naadloze en gemakkelijk toegankelijke manier om hun klanten en patiënten op afstand te bedienen met behulp van hun bestaande Covetrus-technologieoplossingen.

Nicholas Jansen | Investor Relations
nicholas.jansen@covetrus.com | (207) 550-8106

Kiní Schoop | Public Relations
kini.schoop@covetrus.com | (207) 550-8018

Release Summary

Covetrus is embedding secure video teleconferencing capabilities across the company’s global suite of PIMS, and prescription management.

Nicholas Jansen | Investor Relations
nicholas.jansen@covetrus.com | (207) 550-8106