Workiva helpt Alcon, Enterprise Risk Management en SOX naleving om wereldwijde audit op te schalen

AMES, Iowa--()--Workiva (NYSE: WK), leverancier van ‘s werelds toonaangevende verbonden rapportage- en complianceplatform, heeft vandaag aangekondigd dat Alcon (NYSE: ALC) gebruikt het Workiva platform om zijn wereldwijde audit, Enterprise Risk Management (ERM) en Sarbanes Oxley Act (SOX) compliance-processen op te bouwen en op te schalen.

Charles Silvey, global head van internal audit bij Alcon, dat actief is in 70 landen, gebruikte Workiva om zijn afdeling vanaf de grond op te bouwen. “Ik had een platform nodig waarmee mijn team efficiënter en effectiever kon zijn”, zegt Silvey. “Nadat we onze sjablonen in het Workiva-platform hadden gebouwd, hoefden we ons niet meer bezig te houden met administratieve taken – zoals formatteren en knippen en plakken – waardoor we meer tijd hadden om ons te concentreren op de waarnemingen.”

Kevin McCarthy
Workiva Inc.