TYAN toont HPC-, AI- en opslagserverplatforms met 2e generatie Intel® Xeon® schaalbare processoren op SC19

Thunder HX-productlijn bekrachtigen bedrijfskritische werkbelasting kleine bedrijven tot hyperscale datacenters

TYAN HPC Server Platforms Boost Performance with 2nd Gen Intel Xeon Scalable Processors for Enterprises and Data Centers (Photo: Business Wire)

DENVER--()--TYAN®, een toonaangevende fabrikant van serverplatformontwerp en een dochteronderneming van MiTAC Computing Technology Corporation, vertoont een brede selectie van HPC-, AI-, opslag- en cloudserverplatforms die zijn geoptimaliseerd voor zakelijke en datacentermarkten op SC19 tot en met 21 november, stand # 1601 in het Colorado Convention Center in Denver.

“Gegevens vormen de basis van de nieuwe economie, en hoe organisaties effectief bewegen, opslaan en verwerken zullen helpen bij het bepalen van hun succesniveau”, zegt Danny Hsu, vice-president van de TYAN Business Unit van MiTAC Computing Technology Corporation. “Door gebruik te maken van de 2e generatie Intel®Xeon®Scalable-processors, maakt TYAN’s toonaangevende portfolio van HPC-, opslag- en cloud-serverplatforms het mogelijk om onze klanten te helpen innovatie te versnellen, de bedrijfswaarde te verhogen en producten en diensten sneller op de markt te brengen.”

MiTAC Computing Technology Corporation/ TYAN Business Unit
Fenny Chen