Lineage Logistics kondigt overname van Emergent Cold aan, breidt Amerikaans havennetwerk en strategische aanwezigheid uit in Azië-Pacific markt

~ Acquisitie breidt de strategische aanwezigheid van Lineage Logistics uit naar belangrijke nieuwe markten in de regio Azië-Pacific ~

~ Transactie bevordert de internationale leiderspositie van Lineage en voegt 46 faciliteiten toe in de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland, Vietnam en Sri Lanka ~

NOVI, Mich.--()--Lineage Logistics Holdings, LLC (‘Lineage’ of het ‘Bedrijf’), ‘s werelds grootste en meest innovatieve leverancier van temperatuurgeregelde logistieke oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het een definitieve overeenkomsten heeft getekend om Emergent Cold (“Emergent”) binnen te halen. Deze acquisitie versterkt de toonaangevende aanwezigheid van de onderneming in de Verenigde Staten en betekent zijn intrede op de temperatuurgereguleerde logistieke markten in Australië, Nieuw-Zeeland en Sri Lankan, voortbouwend op de bestaande aanwezigheid van Lineage in de regio Azië-Pacific. Financiële voorwaarden van de transacties zijn niet bekendgemaakt.

Lineage Logistics
Megan Hendricksen