Rapport: De bezorgeconomie die een verkeerde afstemming in de toeleveringsketen aan het licht brengt

project44 onderzoek vindt 73 procent van supply chain professionals wordt onder druk gezet om leveringscapaciteiten te verbeteren en uit te breiden, waardoor verbeterde samenwerking tussen belanghebbenden nodig is

(Graphic: Business Wire)

CHICAGO--()--De snelle groei van de bezorgeconomie – het doordringende sentiment waarin klanten een goedkope, snelle en zeer transparante levering van goederen verwachten – zet bedrijven onder druk om snel structurele uitdagingen in de supply chain aan te pakken die het hen moeilijk maken om te voldoen aan de toenemende eisen van de klant. Volgens een nieuw rapport van project44, de wereldleider in geavanceerde zichtbaarheid voor verladers en logistieke dienstverleners.

Sharon Kane
project44@hotwireglobal.com