NTT levert succesvolle Ultra Reality-weergave van Live MLB Postseason-game

Photos at the PoC event: MLB Studio (Photo: Business Wire)

SECAUCUS, N.J.--()--NTT (TOKYO:9432), wereldwijd toonaangevend op het gebied van technologie en bedrijfsoplossingen, en Major League Baseball (MLB) hebben vandaag met succes een Proof of Concept (PoC) uitgevoerd met NTT’s Ultra Reality Viewing technologie (URV) als onderdeel van hun onlangs aangekondigde meerjarige technologieovereenkomst die van het in Japan gevestigde bedrijf een officiële MLB-partner in de Verenigde Staten maakt. Deze implementatie bevestigde de haalbaarheid van een realtime super-high definition surround video fan experience event, een primeur voor een live sportevenement in de Verenigde Staten.

Media Contacts:
NTT