Mavenir introduceert Mobile Business Fabric™ voor het transformeren van zakelijke communicatie voor mobiele werknemers zonder vaste werkplek

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, de enige end-to-end, cloud-native Network Software Provider in de sector, kondigt vandaag haar Mobile Business Fabric™ aan, een dynamisch en vloeiend kader voor bedrijfscommunicatie dat is ontworpen om tegemoet te komen aan de evoluerende digitale behoeften van bedrijven, nu mobiliteit een van de belangrijkste drijfveren wordt en klanten om verandering vragen.

Mavenir’s Mobile Business Fabric™ bestaat uit een portfolio van geïntegreerde bedrijfsoplossingen met een focus op het mogelijk maken van bureauloze, mobiele werknemers voor bedrijven van elke omvang – van kleine en middelgrote tot grote ondernemingen. Dit portfolio integreert mobiele spraak, mobiele video, rijke communicatiediensten (RCS) en SMS-berichten, voicemail, interactieve voice response (IVR), chatbots, SpamShield™-fraudebeheer en monetarisering en maakt het mogelijk om een veilig, carrier-grade cloud aanbod te bieden.

Maryvonne Tubb
Mavenir