Innovid versterkt het omni-channel reclameaanbod met de overname van Herolens

Deal breidt Innovid’s onafhankelijke omni-channel reclameplatform voor levering, personalisatie en meting uit met inbegrip van weergave

NEW YORK--()--Innovid, het enige onafhankelijke omni-channel reclame- en analyseplatform dat voor televisie is gebouwd, kondigde vandaag de overname aan van Herolens, een internationaal bedrijf voor advertentiesoftware met expertise op het gebied van display creative optimalisatietechnologie. De aanwinst breidt de bestaande globale advertentie het dienen van Innovid uit, dynamische creatieve personalisatie, en geavanceerde metingsmogelijkheden om vertoningsformaten naast de met een prijs bekroonde TV, video, en social-oplossingen van het bedrijf te omvatten.

Herolens is het toonaangevende creatieve management platform met hoofdkwartier in Latijns-Amerika, gericht op het leveren van datagestuurde, dynamische en gepersonaliseerde creatieve oplossingen voor merken als Coke, Renault en Mercado Libre.

Press contact: (FOR MEDIA ONLY)
Meghan Heide
Email: pr@innovid.com

Press contact: (FOR MEDIA ONLY)