Velodyne toont Velarray Lidar in slanke auto-ontwerpen op IAA 2019 Conference

Kleine vormfactor, hoge prestaties maken Velodyne Lidar ideale keuze voor veiligheid

Can you see the lidar? The Velarray is embedded in a sleek electric car at IAA 2019 (Hall 8.0, Booth A13). (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. (hal 8.0, stand A13) toont de ongerepte integratie van Velarray-lidarsensoren in consumentenvoertuigen om op dit moment beschikbare, hoogwaardige elektrische voertuigen veiliger te maken op de IAA 2019 Conferentie. Velodyne komt tegemoet aan de behoefte van de markt aan lidar-technologie die geavanceerde geavanceerde rijassistentiesystemen (ADAS) mogelijk maakt voor veilige navigatie en het vermijden van botsingen, allemaal binnen een compacte vormfactor. De lidar bevindt zich achter de voorruit van het voertuig voor gestroomlijnde, vlekkeloze integratie.

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com