Advantage Smollan heeft een meerderheidsbelang in WorkShop verworven

STOCKHOLM--()--Advantage Smollan, de gezamenlijke holdingmaatschappij tussen Advantage Solutions en Global Smollan Holdings heeft een meerderheidsbelang verworven in WorkShop International.

WorkShop is het toonaangevende retailkantoor in Scandinavië met een indrukwekkend klantenbestand bestaande uit veel van ‘s werelds meest succesvolle en gewilde merken binnen de detailhandel. Sinds 2016 heeft het bedrijf zich met succes internationaal vertakt door het uitbreiden van haar dienstenaanbod in Scandinavië en Nederland. De investering van Advantage Smollan is weer een stap in de richting van het voldoen aan de vraag naar strategische, creatieve en tactische retailinitiatieven in verschillende markten.

Payman Hazheer
CEO WorkShop