CES Asia 2019 onthult volgende generatie innovatie op de openingsdag van de CES Asia 2019

Azië’s eerste tech event opent met dynamische keynotes en productlanceringen met de laatste 5G, AI, voertuigtechniek en internationale start-ups

ARLINGTON, Va.--()--CES Asia 2019 opende vandaag met meer dan 550 bedrijven die de volgende generatie van innovatie op de Aziatische markt introduceerden, waaronder de laatste trends in 5G, AI, voertuigtechnologie en ontwikkelingen van meer dan 115 start-ups. De openingsdag van de beurs werd gekenmerkt door keynotes van de leiders van Audi, Huawei en Hyundai, en belangrijke productaankondigingen van wereldwijde technische merken. Voor het vijfde jaar loopt CES Asia 2019 tot en met 13 juni in het Shanghai New International Expo Center (SNIEC).

Gary Shapiro, voorzitter en CEO, voorzitter en CEO, Consumer Technology Association (CTA)TM, opende de dag met een keynote speech. “CES Asia is de enige gebeurtenis op het continent dat het volledige ecosysteem van de consumententechnologie samenbrengt om onze toekomst te verbeteren”, aldus Shapiro.

Teresa Hsu
703-907-5259