Pricefx voltooit ontwikkeling naar een enterprise-grade platform en biedt het gratis aan klanten van een van de belangrijke SaaS-diensten van het bedrijf

Door gebruik te maken van de kracht van het platform zullen Pricefx-klanten profiteren van lagere totale eigendomskosten en een snellere time-to-value

BERLIN--()--Pricefx, de wereldwijde leider in cloud pricing software, kondigde vandaag op zijn gebruikersconferentie Accelerate19 aan dat abonnees van het SaaS-productaanbod van het bedrijf nu volledige toegang krijgen tot alle features van het platform zonder extra kosten. Dit is mogelijk nu Pricefx zijn ontwikkeling naar een platformprovider heeft voltooid en zijn integratie- en connectiviteitsmogelijkheden heeft gebundeld. Pricefx' krachtige enterprise-grade technologieplatform biedt eenvoudige point-and-click configuratie voor back-end, front-end, primaire en third-party intellectual property (IP) enablement.

Media Contact:
Cathy Summers
Summers PR
cathy@summers-pr.com

Release Summary

Pricefx completed its evolution to a platform and subscribers of its core SaaS product offerings will now receive free access to platform features.

Media Contact:
Cathy Summers