Mashreq legt de lat hoger voor premium card payment experience met IDEMIA

Mashreq Bank selecteert de slimme metaalkaarten van IDEMIA om een elite-ervaring aan zijn premieklanten te bieden, om zo de grootste uitgever van metaalkaarten in de VAE te worden

DUBAI, United Arab Emirates--()--Mashreq Bank, een van de belangrijkste financiële instellingen in de VAE, kan bogen op een trotse traditie van de introductie van de meest geavanceerde bankproducten voor haar klanten. Het was de eerste bank die “Portrait” introduceerde, de eerste “selfie” kredietkaart van de VAE, waarmee kaarthouders een foto van hun keuze konden uploaden van hun mobiele telefoon en een aangepaste kredietkaart konden ontvangen.

Gedreven door haar innovatieve cultuur was Mashreq ook een van de vroege adoptanten van metalen kaarten in de VAE. Door gebruik te maken van IDEMIA’s smart metal technologie, introduceerde Mashreq gepersonaliseerde metalen kaarten als een premium betaalinstrument, ter vervanging van de Solitaire-kaart, voor haar high-end klantsegment in 2016.

Hanna Sebbah:
idemia@havas.com