Roche presenteert gegevens van Biognosys voor het gebruik van de ontdekking van proteomics in klinische proeven

Roche presenteert gegevens uit een nagemaakte klinische studie die suggereren dat de volgende generatie discovery proteomics klaar is voor gebruik in klinische proeven

PALM SPRINGS, Californië & SCHLIEREN, Zwitserland--()--Klinische onderzoekers kunnen binnenkort duizenden eiwitten uit patiëntweefsels direct meten en kwantificeren in klinische proeven met behulp van de volgende generatie labelvrije proteomics technologie ontwikkeld door Biognosys, een Zwitserse proteomics bedrijf.

Dit werd voorgesteld door een presentatie van een gezamenlijke studie onder leiding van Dr. Axel Ducret (F. Hoffmann-La Roche Ltd) op de MSACL 2019 conferentie (Mass Spectrometry Applications to the Clinical Lab) in Palm Springs.

Oliver Rinner, PhD
+41 78 (0) 664 47 11