HCL Technologies neemt Strong-Bridge Envision over om digitale transformatie raadplegingsmogelijkheden in HCL-portfolio te verbeteren

NEW YORK & NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, kondigde vandaag de overname aan van Strong-Bridge Envision (SBE), een digitaal transformatieadviesbureau met kantoren in Seattle, Denver, Atlanta en New York City. Met deze aanwinst zal SBE een deel van het wereldwijde digitale en analytische bedrijf van HCL worden (Mode 2-diensten van HCL).

“SBE zal ons digitaal adviesaanbod verbeteren met hun sterke mogelijkheden op het gebied van digitale strategieontwikkeling, wendbaar programmamanagement, bedrijfstransformatie en organisatorisch veranderingsmanagement. Deze mogelijkheden gecombineerd met ons aanbod van de volgende generatie Mode 2 in experience design, app-modernisatie en data-analyse zullen ons helpen bij het leveren van de digitale gang naar onze klanten”, aldus Anand Birje, Corporate Vice President en hoofd van de digitale en analytische praktijk bij HCL Technologies.

Media Contacts:
HCL Technologies