Devtech lanceert Marketplace Enablement om ISV’s te helpen de doorstroming naar de markt te versnellen

LONDON--()--Devtech, een wereldleider in Cloud enablement, kondigt de lancering aan van een op abonnementen gebaseerde oplossing – Marketplace Enablement – met als doel ISV’s te helpen hun go-to-market en omzetgroei te versnellen via cloudmarktplaatsen.

Aangezien de verkoop van software zich naar online had verplaatst, blijven veel van de meer dan 100.000 ISV’s wereldwijd worstelen met het uitvoeren van een succesvolle channelstrategie als een middel om hun groei en marktbereik te versnellen. Cloud marktplaatsen zoals Azure, AWS, Salesforce, ServiceNow, CloudBlue, AppDirect en vele andere, waarvan sommige worden beheerd door ‘s werelds grootste telecom- en Cloud Service Providers, bieden ISV’s een manier om een groeiende pool van eindgebruikers te bereiken. Er zijn bepaalde hindernissen waar ISV’s vaak mee te maken hebben tijdens het inschakelen van kanalen. Alleen al het identificeren van de “juiste” ecosystemen voor hun product kost een belangrijk deel van de time-to-market voor een ISV, laat staan dat ze proberen de hele levenscyclus van het distributiekanaal te managen. Onze oplossing lost bovengenoemde uitdagingen voor ISVs op”, zegt Milovan Milic, CEO van Devtech.

Devtech Ltd.
Biljana Jovicic